سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند : اى امیر مؤمنان چه مى‏شد اگر موى خود را رنگین مى‏کردى ؟ ] رنگ کردن مو آرایش است و ما در سوک به سر مى‏بریم [ و از سوک رحلت رسول خدا ( ص ) را قصد دارد . ] [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 107891
 
راز دل رازقی
 
شروع
نویسنده: شیرین(جمعه 88/1/21 ساعت 1:1 صبح)

پر کن پیاله را

  کاین آب آتشین ،

     دیری ست ره به حال خرابم نمی برد!

        این جام ها – که در پی هم می شود تهی –

           دریای آتش ایست که  ریزم  به  کام  خویش  

              گرداب می رباید و آبم نمی برد !

                  هان ای عقاب عشق !

              از اوج قله های مه آلود دوردست

                       پرواز کن به دشت غم انگیز عمر من

                         آنجا ببر مرا که شرابم نمی برد. . . !

 

                              در راه زندگی ،

                                 با این همه تلاش و تمنا و تشنگی ،

                                      با اینکه ناله می کشم از دل که ، آب ... آب...!

                                             دیگر فریب هم به سرابم نمی برد

 

                                                           پر کن پیاله را ....

              

                                                                                       << فریدون مشیری >>  

 

به این سادگی می شه شروع کرد و راحت تر از این می شه تمام شد....اگربخواهم از این 2 سال صحبت کنم،در نگاه اول شاید روزها و هفته ها باید بنویسم و حرف بزنم ولی وقتی به عمق اش نگاه می کنم ،تنها یک معنا در تمام ذهنم جریان پیدا می کنه . . . هیچ  

 

پ . ن: خدایا !مرا همواره ،آگاه و هوشیار دار تا پیش از شناختن "درست"و"کامل" کسی ،یا فکری،- مثبت یا منفی - قضاوت نکنم.  



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
منزلی در دوردست
شروع
بهار
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| مطالب بایگانی شده ||
شیرین
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
راز دل رازقی
شیرین

|| لوگوی وبلاگ من ||
راز دل رازقی

|| لینک دوستان من ||
شعر و احساس
مقالات و تحقیقات مجید زواری
غروب کارون
تا تو باز آیی من هم دوباره عاشق خواهم شد!
کلبه رباعی (میلاد)
ورق پاره هایم
تو الهه نازی ...در بزمم بنشین
دریایی
صدای ماه در فراسوی افق ها می آید
سرزمین دور
عاشقان سرمست
زندگی یعنی توکل به خدا(یاسر)
بباربارون،ببار امشب(رفیق باز سینه سوخته)
امید
(حمید) all program just request from me
محمد.الهام
یه غریب بی نشون (حسین)
سواد آیینه (رضا)
نامه ای به باد(رضوان)
ستاره
در غم او اشک مجنونم
با پروردگار
صالح
باران تنهایی من
شب آبی
خداوند مظهر عشقه
دست نوشته های یک جادوگر
به چشمهای خود دروغ نگوییم خدا دیدنی است.
کوچه های قلبم
کوچه باغ(شهاب)
یواشکی
تندباد سرنوشت
آســـــــمانی(مهدی)
آزادی راه پیشرفت بشریت
شعرهای بدون مکث
به نام خداوند ایثار و عشق
اول فکر کردم بعد
یادداشتهای امپراطور
ساقی
عسل بانـــو
لحظه

|| لوگوی دوستان من ||




|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو